anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, mám dceru která žije v Anglii, našla si tam přítele.Ten má chování – po jedné stránce je pracovitý, vše zařídí, má rád svou rodinu, je pozorný k druhým, je komunikativní – po druhé stránce, ale dceři nevěří, neustále se jí vyptává na vztah co měla před půl rokem, z práce jí volá skoro co 15min.,přijde domů a vyptává se, kdo byl u nich doma a nevěří jí, že nikdo atd…Dcera ho má ráda a on ji. On o svých problémech ví a chce je řešit, jen se ještě nikde neobjedna. Na kterého odborníka, by se měl tedy obrátit? Psychiatra, psychologa či snad nepomohla by hypnóza? Od dětství nevěřil svému otci, bál se, že je opustí. Otec je opustil, když mu bylo 19let. Dodnes ho vyjímečně vídá, ale jedině bez jeho nové manželky. Jeho zvláštní nemá rád liché čísla, bez not se sám naučil hrát na hudební nástroje, poslechne si písničku a zahraje ji(to bych ale považovala za nadání) několikrát kontroluje, zda má nastavený budík… Prosím o odpověd´ Iveta

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Ivet, pozorujete zajímavého mladíka… Osobní růst, změna je na něm… nechť on si najde cestu, která ho láká… Potřebuje se vystavit svému strachu z opuštění a přijmout tu možnost, prožít, že to není ohrožující… Může si pro úvod číst třeba knihy O strachu a jak s ním pracovat… (hledáte řešení za někoho – to nefunguje, hledáte řešení v hypnóze – která jakoby udělala práci za něho… – to taky nefunguje…) Přeji vše dobré.