anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den už léta mám problém a táhne se to se mnou od základní školy.Je mi 22 let a stále mám jen základní školu.Na základní škole to už začalo,že jsem nechodila do školy a měla ze školy strach,protože mi nešla matematika a byla jsem i několikrát vystavována posměchu.Ze základní školy jsem měla nastoupit na školu na obor ekonomika a podnikání což s mojí 4kou matiky když správně mi vycházela za 5 ale dostala jsem ji asi jak si z milosti.Měla jsem tam dojíždět ale prostě se mě zase zmocnila taková úzkost a strach,že jsem z ty školy utekla a řekla rodičům,že chci na kadeřnici jenže nikde nebylo místo a tak rok jsem měla zůstat na cukrářce tam jsem nezůstala a byla rok na pracovním úřade a přihlásila se na kadeřnici na soukromé škole ale tam to také pro mě byla muka.Chtěla jsem si tu školu dodělat individuálně ale na konec ne.Nějakou dobu jsem se potulovala po brigádách ale pak jsem si řekla,že si školu udělám a půjdu na kosmetičku s maturitou myslela jsem si,že za pár let to bude lepší ale opět se mě zmocňují zase ty pocity a přidávají se i zdravotní problémy bolesti hlavy a časté omdlévání a pocity na zvracení jsem jak ve snu nejradši bych od všeho utekla ale vím,že to nejde a nechci zklamat rodiče jenže ta úzkost a strach je silnější než já.Jsem ze sebe i sama zklamaná každý den brečím a mám i noční můry.Nechci ani žádnou kariéru nejraději bych byla žena v domácnosti,protože po dobu kdy jsem pracovala bylo hrozné,že veděli,že mám jen základku a na víc ty psychické stavy mám také když jsem měla chodit do práce.Nevím si se sebou rady :( jsem opravdu zoufalá nejradši bych usnula a už se neprobudila a ještě když mám takové stavy tak nekontrolovatelně utrácím za oblečení,protože je mi po tom na chvilku líp a pak mám zase výčitky,že jsem si to koupila a utratila a tak prosím pomozte mi nevím jak vše překonat děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
MIlá Bereniko, někdy je to fakt náročný… nezbývá však nic jiného, než se pochlapit a vytrvat v tvoření sebe a života… z mého pohledu by pro vás bylo užitečné začít pracovat na sebepřijetím, na emočních blocích k sobě – přihlašte se na kurz EFT nebo RUŠ, naučte se meditovat… inspirujte se knihou Miluj svůj život či Osobní síla. Můžete se stavit a krok/y spolu taky můžeme udělat… Přeji vše dobré a nedejte se ;)