anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den , chtěla bych se vas zeptat . S přítelem jsme spolu přes roku . Společně studují na stejné škole , máme spolu představy o nasem společném příštím životě . No jeho rodina je aka si divna . Velmi veriaci , nepreferuje spaní u sebe a také nějak se o mna nezajímají . Poznala jsem je a oni poznali mna ale nejeví nejak o mna zájem , nevyptávaji se na mě . Víte během školského roku partner spával u mna , ale já u nich nemozem spat a dokonce mě k nim velmi ani nevede . A dnes jsme se spolu o tom bavili a řekl mi že je jedno jestli by mě jeho rodiče chtěli nebo ne hlavně že on mna chce a že my budeme spolu zit . No řekla jsem mu ze ma oni nechtějí ale hlavně že on mna chce a pak jsem se ho ptala ze ci si mysli ci je to správné a on že ty bys měla vedet jestli nam to vydrzi . Trápí mě to , nevím co dělat potřebuji radu .

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Milenko, vypadá to, že partner má jasno v tom, co chce a že od rodičů si do toho nenechá vstupovat, že si je situace vědom … a proto vás tam nevede… takové vztahy nejsou neobvyklé… Nevím, na co se ptáte – co dělat? v čem? mne připadá, že ted randíte s přítelem, můžete si plánovat budoucnost… jeho rodiče neřešte… on si je vztahem k vám jistý (to je hezký) a říká, že druhá půlka je na vás – a má pravdu. Přeji vše dobré.