anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, studuji již třetím rokem v Pardubicích na vysoké škole, při studiu jsem musel vždy pracovat o víkendu. ? Mám teď takový dost problémy psychický, nemám moc volnýho času, po večerech mívám úzkosti a deprese .. peníze jsem si nějaký našetřil, ale rodiče mi dávaji jen 1000,- měsíčně, což se vysoká škola z těchto peněz utáhnout nedá a jediný způsob jak si vydělat je pracovat přes víkend, což znamená, že člověk nemá chvilku oddychu, tak jsem se chtěl zeptat, jakým způsobem bych to měl řešit. Když jsem to zkusil řešit s rodiči, bylo mi odpovězeno, že "si mají jako hledat druhou práci nebo co?"

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milý Fílo, možnosti: a) požádat přes OSPOD nebo přímo přes soud rodiče o výživné… b) z jistit možnosti studentské půjčky (nemám zkušenost) c) přejít na dálkové studium a pracovat d) požádat na městském úřadu o příspěvek ve hmotné nouzi Asi bych zašla nejprve na OSPOD (péče o dítě při městském úřadu) a zažádala o spolupráci, poptala se na výše uvedené možnosti… Držím palce a je mi líto, že není volný přístup ke vzdělání