Dobrý den, nedávno mi byly nabídnuté sušenky s konopím. Říkala jsem si, že trocha nemůže ublížit, že to ani nefunguje. Snědla jsem 3 malé kousky. Za 3 hodiny jsem se necítila ve své kůži, doslovně. Bylo to jako být zavřená uvnitř mého těla a sledovat zevnitř všechno co dělám. Bylo to jako milion dežavý každou sekundu, jako když spím a budím se. Bylo to jako ve snu, nerozpoznala jsem co je skutečné a co není. Absolutně jsem necítila svoje tělo. Jako by mi odcházelo a přicházelo vědomí. Po chvíli opravdu odešlo a já jsem omdlela. Hned jsem se probudila, protože jsem si to všechno uvědomovala. Měla jsem obrovské sucho v puse, neměla jsem pojem o čase. 1min.-4hodiny. Bylo to hrozné. Trvalo to celé asi 5hodin, nepočítám kdy jsem spala. Ráno jsem se vzbudila všechno bylo dobré. Ale po 1hod. Mě to chytlo znovu, úplně to samé ,ale bez suchosti v ústech a bez omdlení. Celý den jsem prospala cca 20hodin v kuse. Další den byl naprosto normální, to přece už musela vyprchat ,jestli to bylo z toho. Jenomže už 4 den od sněžení sušenky se mi to opět vrátilo. Musela jsem jet domů a odpočívat. Jsou to hrozné stavy, každý mi říká, že to už nemůžu mít z toho. Jestli jsem se při omdlení nebouchla do hlavy? Nevím. Prosím o radu. Děkuju.

Milá Anežko, ono je psyché složité… znám příběhy, kdy i jedno požití psychadelické látky vedlo k psychopotížím – ano, jsou to vyjimky, ale jsou. Konopí je známé svými flashbacky, tzn. že THC je uloženo v těle, uvádí se tři měsíce, a tak se účinky mohou projevit různě… doufejme, že se to vše tedy zklidní a ty budeš vědět, že tvoje psychika na experimenty tohoto typu není vhodná. THC se usazuje v tucích, urychlení vylučování souvisí s jejich spalováním. Pomáhá tedy fyzická aktivita, sport apod., protože dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s tím tedy i metabolitů THC. Přeji vše dobré.