anonym Personál zeptal se před 9 roky
Je mi 32 let a mam 2deti. Ziji s partnerem a uz 10let jsem v domacnosti. Partner se o nas stara a vlastne mi nic nechybi, zijeme nadstandartne. Ale uz od detstvi (otec alkoholik , matka byla citove chladna,caste hadky)mam deprese. Mam stavy, kdy se citim hrozne fajn a bavim spolecnost a z toho se mi nechce zit, brecim bezduvodne, mam neustaly pocit napeti. Nejhorsi je moje sebevedomi. Navenek vypadam jako zenska, ktera je namyslena a veri si, ale vevnitr pravy opak. K psychologovi nemam odvahu , nesveruji se nikomu, nejsem proste ten typ.Takze vlastne nikdo netusi.Jen partner a deti , na ktere jsem fakt nekdy protivna a to me mrzi nejvic. Muzete mi poradit nejake typy, jak to zlepsit?Dekuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Marci, doporučuji odvahu a spolupracovat s psychologem. Svépomoc je užitečná a je dle mého efektivnější, když se kombinuje s "psychologem". Další náměty pomož si sám… zde několik rad ke svépomoci: 1. zvážit návštěvu psychiatra – antidepresíva 2. studovat knihy: Osobní síla; Miluj svůj život 3. seminář rodinných konstelací u Bhagata 4. relaxace, meditace 5. osvojit si focusing, EFT 6. porovnat si vztahy k rodičům, jak vás ovlivnili a pročistit vše. Přeji vše dobré