Dobrý den,prosím o radu.Před třemi lety jsem se rozešla s přítelem po 6 letech-podváděl mě a pak se zjistilo,že čeká dítě s milenkou.Ona to ale popírá a on také.Byl to můj životní muž.Plánovala jsem s ním rodinu i zbytek života a rozumněli jsme si ve všem.Jen jsem prostě nedokázala už věřit.Našla jsem si nového,čekáme dítě.I Expřítel si našel a také čekají dítě.Přesto si stále píšeme a nemůžeme se od sebe odloučit.On by mě nejraději vídal pořád,ale mě to bolí, protože to, co jsem si s ním vysnila, má teď s jinou a stále mě bolí, že nejsem na jejím místě.Zdá se mi o něm, žárlím na jeho přítelkyni a štve mě, že si budují domov, který měl být můj.Jinak můj přítel je úžasný chlap.Přesto si nemohu pomoci a bývalý mi chybí.Jak z toho konečně ven?

Milá Markétko, nelehká situace. Mít v souladu rozum a cit je předpoklad spokojeného života i harmonie v psyché. Vaší cestou je nalézání takové harmonie. Do takové harmonie patří to, že každý člověk má v našem životě své místo, součástí toho je to, že mu děkujeme za to, co nám dal i nedal, že mu přejeme štěstí, že přijímáme zodpovědnost za svůj podíl… že se učíme pracovat se srdcem, s jeho bolestí a s jeho uzdravováním…že v něm rozvíjíme lásku svobodnou…a přijímáme/milujeme realitu… že cítíme, že jsme celistvé za všech okolností… Chápu, že je to pro vás náročně uchopitelné, že neexistuje kouzlo či pilulka, která to vyřeší, je to cesta vašeho poznávání. Můžete se zastavit. Přeji vše dobré.