anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, nedávno doktoři zjistili, že mám rakovinu a nic s tím nedokážou udělat. Tím se pro mě zhroutil svět. Chtěla jsem spáchat sebevraždu, ale nemám dost odvahy. Nemám chuť jíst, spát ani dýchat. Nevím, co mám dělat. Prosím, poraďte mi.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jitko, vy máte to štěstí, že máte možnost uspořádat své věci dříve než zemřete a připravit se. Takovou příležitost mnozí nemají. Ano, máte pravdu, smrt lidi zasahuje v dnešní době nepřipravené, protože je moderní předstírat, že jsme nesmrtelní… Doporučuji vám věnovat tomuto tématu pozornost – můžete se seznámit s knihou http://knihy.abz.cz/prodej/tibetska-kniha-o-zivote-a-smrti nebo také s knihou http://www.vltava2000.cz/bhakti/GoodsDetail.asp?strGoodsID=$00000CBA$00000004 či http://www.vltava2000.cz/bhakti/GoodsDetail.asp?strGoodsID=$00001C5E$00000004 Jitko, vaše diagnoza je závažná, přináší konfrontaci s životními hodnotami. Doporučuji však, konzultovat svůj zdravotní stav se zkušeným léčitelem http://www.bylinarstvikindl.cz/index.php?nid=5140&lid=CZ&oid=692060 Přeji vše dobré.