anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, chtěla bych požádat o radu. Mám dceru její 16 let. Za rok zhubla 37 kg (z 93 kg na 56 kg), začala si vážit jídlo a vypočítávat KJ. Jí čím dál míň (za den si dá jednu kaiserku,rajče,pak si vezme bílý jogurt a kousek salátové okurky).Jsem rozvedená 4 roky,ale s bývalým bydlíme stále v jedné domácnosti. Vím, že je to možná předčasné,ale začínáme mít o ní strach. Oba dva se s ní snažíme o tom mluvit,ale tvrdí nám,že má vše pod kontrolou. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá motanice, obavy chápu a považuju za oprávněné. Zajděte spolu k výživové poradkyni, kde se proberou čísla – KJ na den, BMI, výživové hodnoty – jak jsou nutné tuky, bílkoviny, sacharidy (a také minerály, vitamíny) – zajímavý web http://www.galenus.cz – po návštěvě domluvte, že bude jíst před vámi… (ano, je třeba kontroly, protože se chová nerozumně vůči tělu…, až uvidíte, že funguje, pak ji "dáte" pokoj). Taky je třeba, aby měla ráda své tělo, zrcadlo…. Pro anorektičky – Občanské sdružení Anabel, v případě podvýživy hospitalizace… Přeji vše dobré.