anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, je mi 20 let. Pred nedavnem se se mnou po dvou mesicich rozesel pritel.Jeste pred nim jsem chodila s jednim,ktery se ke me zrovna moc hezky nechoval,ale ja ho milovala a proto me nas rozchod hodne sebral,z toho mi pomohl se dostat prave ten"nynenjsi" pritel.Byli jsme spolu dva mesice, vsechno bylo super, krasne, pohoda a najednou posl. tyden jsem zacala citit, ze se asi neco deje. A kdyz jsem na nej zatlacila, tak rekl, ze se schazi s jinou holkou, ze spolu nic nemaji, jen se vidaji, ale ze je zmateny a tak to skoncil. Ja se moc trapim. Byla jsem na nej hodne fixovana. Chybi mi, chci ho zpatky a vim, ze to nejde. Ztratila jsem smysl zivota, nic me nebavi, nedokazu spat, jist, neraduju se…nevim, co delat?! Rika,ze mu na me hodne zalezi a ze se budem vidat normalne dal, tak jak kdyz jsme spolu byli. Ale ja nedokazu pred nim byt jen tak v pohode, kdyz vim, ze on miluje nekoho jineho…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Miláý Terezo, opravdu není optimální se čerstvě při rozchodu s dotyčným vídat. Je dobré brát své vztahové zkušenosti jako informaci, že sílu, důvěru, harmonii a lásku, potřebuješ mít v sobě a ne dávat za její přítomnost či nepřítomnost zodpovědnost druhým a činit se tak na nich závislá. Doporučuji využít tento čas k nalezení vnitřní harmonie. Je třeba sama sobě poskytovat radost, lásku… Ano, mnoho dívek a slečen žije partnerem či partnerským vztahem, zaměnují jej za smysl života… a dříve nebo později shledávají, že to je nějak málo, že tak to není… Doporučuji věnovat se sama sobě s přitom třeba i studiu tebou položených otázek.