anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobrý den, před časem jsem psala o své 14leté dceři a o jejím otci, který k ní stále nepřiznal otcovství. Setkala jsem se s ním a nastínila mu, proč bych ráda tyto věci měla v pořádku a proč mi přijde zbytečné řešit to přes soud, když se můžeme domluvit…. Moc jsem s ním ale nehnula… Řekl, že ten papír nepotřebuje, takže to řešit nehodlá. Na můj argument, že zbytečně vyhodí peníze za soud, když je výsledek předem jasný řekl – že to je na mě…a že on stejně nic nemá, tak si na něm nikdo nic nenabere….Totéž placení u alimentů…. Připadá mi to jako reakce malého dítěte…. Vůbec se mi do nějakých soudních tahanic nechce – tím spíš, že mám pocit, že z něj stejně nic nedostanu… Očividně se k tomu jako chlap postavit nechce…. Ani mu nevadí, že o tom dcera ví – prý než papír je podstatnější, že její otec JE a má ji rád…. To sice ano, ale k otcovství přece patří i povinnosti a ty on prostě nechává na mě… Tečka. Mrzí mě, že je s ním taková nedomluva. Nevím, jak se k tomu postavit. Vím, že pokud to nechám tak, bude to pro mě finančně těžké. Pokud to naopak udělám, budou to asi nervy s ním nějak smysluplně hnout…. A to jsem si myslela, že miluju ROZUMNÉHO chlapa…. Poradíte ?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Hanni, chápu zklamání z muže, který nekoná… Doporučuji postupovat věcně – pokud cítíte, že je to pro vás emočně náročné, zastavte se u mne, bylo by dobré, abyste se dostala do klidného, pozurujícího rozpoložení… a věcně konala: Podala žádost na soud… Na sociálce by vám měli poradit, jak postupovat – tak doporučuji začít a ještě třeba přes sociálku mu dát návrh na výživné… přes soud se mu to fakt prodraží… Věřím, že něco z něj dostanete… Držím palce.