anonym Personál zeptal se před 10 roky
poznala jsem muže který žije2r v Německu s 8l synem.je to 2měsíce co si intenzivně pišeme každy den jednou už za mnou byl.hodně toho nakoupil pro mě i pro děti a všechno bylo super.padli jsme si do noty.ve psaní plánuje budoucnost…ted měl tyden dovolenou tak jsem se na něho těšíla tolik on však toho měl hodně na řešení jeho rodina bydlí odemně 400km v Ostravě kde má ještě dceru jsou s ní nějaké problémy.rodiče potřebovali pomoc na chalupě do toho měl ještě soud atd.chápu že toho měl hodně a všechno chtěl stihnout i emočně to bylo asi náročné ale najednou přestal komunikovat napsal každy druhy den jen jednu sms..na návštěvu u mě se vykašlal připadám si jako páte kolo u vozu někdo na koho zbyde řada jestli tak nakonec.vystřídali se ve mě všechny emoce.zřejmě to žádny vztah není…co mám dělat??? co si myslet??a to se mou chtěl vést duležity rozhovor ktery mě prý ani nerozbrečí ani nenaštve..nasvědčovalo to tomu že by chtěl abych se nastěhovala k němu..já s tím počítala jsem ochotná i a najednou nic..příjde mě že dostal strach…nechce se mě věřit že až si vyřeší to tam tak pak já..ztratila jsem duvěru a snad i jeho moc mě to ranilo..jak to mám chápat?děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Kati, dějí se vskutku divné věci, jakoby si lidé hrají s city druhého v písmenkách…snad i on tomu chtěl věřit a pak zjistil, že nedořešená citová minulost mu nedovoluje otvírat srdce jinde… myslím si o tom, že rozvíjet vztahy na písmenkování je rizikové, i když někdy to vyjít může… Holt si budete muset ošetřit srdíčko, pohladit ho, chlapíka z něj propustit – popřát jemu i sobě svobodu… v té věci mohu pomoci léčebnou meditací… s ošetřeným srdcem pozorovat/milovat svět takový, jaký je a samozřejmě nezapomenout na sebe :) Přeji vše dobré.