anonym Personál zeptal se před 8 roky
Dobrý den, ráda bych se na Vás obrátila se svým problémem. Začala jsem se stýkat s mužem ze kterého vypadlo, že má vlastně vztah, přítelkyni s kterou mu to neklape, tvrdil, že to chce ukončit, jen musí sebrat sílu…zamilovala jsem se a začala mu to trpět. Vídáme se tak 3x do týdne, bere mě na různé výlety, neustále slibuje jak to ukončí, ale že je mu jí moc líto a když ji vidí, neumí ten krok udělat. Neustále od něj slyším jak mě miluje, slibuje…Teď naposledy řekl, že spolu musíme odjet pryč a tam to udělá, napíše jí, že už s ní nemůže pokračovat. Byli to nádherné 4 dny, ale on to nedokázal, prý má problém v hlavě, ví, že chce mne, ale jí to nedokáže udělat. jako poslední řešení mi navrhl, že půjde k psychologovi, aby mu dodal sílu k takovému kroku… Už mu nevěřím, podle mne ho tato hra, která trvá už 7 měsíců baví. Ví jak moc se trápím, jsem na konci svých sil, nevím co mám dělat, myslíte, že by to s Vaší pomocí dokázal nebo jsou to jen výmluvy ? co se týče jí, ona se s ním nikdy nerozejde, ví o mne už pár měsíců a nijak to neřeší. děkuji za Vaši radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 8 roky
Milá Niki, vím, že s muži, kteří Neví, je to neradostné a v dlouhodobém horizontu velmi únavné. Naučit muže, aby "věděl", je těžká věc – patří to do vývoje chlapce v muže. Jde o to , aby on cítil sám sebe a dokázal s tím pracovat – láska i bolest…, dokázal vzít svou vnitřní sílu a zodpovědnost za své království… aby našel energii krále… pokud se chce tímto směrem vydat, nechť se objedná. A vy hrajte zase svůj part samostatnosti… najděte cestu ke své síle… Držím palce.