anonym Personál zeptal se před 9 roky
Dobry den, som 15 rokov vydata a mam dve deti. pred par dnammi som sa dozvedela, ze moj manzel mi bol neverny. zil dva paralelne zivoty a zamiloval sa inej zeny. vsetci o nej vedeli, iba ja nie. zaroven som sa dozvedela, ze ma podvadzal cely zivot a aj vtedy, ked som bola v porodnici. s nou uz neni. neviem co mam robit. mam mu dat este sancu? citim strasny hnev, smutok, sklamanie. nemala som najmensie tusenie o nicom, nas vztah bol dobry.. Dakujem za radu.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 9 roky
Milá Adi, vaše pocity jsou pochopitelné… přesto doporučuji, abyste se s nimi naučila pracovat (ne potlačit, ale transformovat), protože ve finále ty pocity škodí vám. Na vaši otázku neznám odpověd a doporučuji ji přeformulovat na: Chci dát šanci našemu vztahu? Dokážu ho milovat i s jeho minulostí, do které patří i jeho paralelní život? Dokážu žít bez něj lépe? Líbí se mi život, který s ním žiju? Dokážu si to užívat? Držím palce.