Dobrý den, jsem zoufalá nevím komu se svěřit a tím že to držím v sobě mi připadá že se problémy jen zhoršují… 6 Let jsem se znala s jedním člověkem který mi byl velmi sympatický a já jemu. Po těch letech se vzájemné sympatie změnily ve vztah. Já se zamilovala byl to okouzlující muž se stejnými názory, koníčky ,vtipný, veselý. Prostě jsme se dali dohromady. Po dvou letech společného života mně požádal o ruku a nedlouho potom, jsme se shodli že když se chceme brát začneme se snažit o rodinu, která byla už déle naším společným snem. Jedinou překážkou byla jeho práce l, pracuje u soukromníka( svého známého, který ho jen využívá) stále dělá nějaké čachry s pracovníma smlouvami ( chvíli je smlouva pak zas ne a tak je to stále dokola) Navíc zaměstnavateli nic neříká zákoník práce ( žádná dovolená – není vhodná doba a když už to musí být tak jedině neplacené volno). Pracovní dobu mají brzy od rána do večera( většinou od 6 do 8 ) denně mimo neděle. Když jsem po dvou měsících otěhotněla, domluvili jsme se že bude potřeba domluvit změny v práci.( volné i soboty a kratší pracovní doba cca do 17:00) vše mi bylo slíbeno že jak se miminko narodí nebude problém tyto změny zavést. V těhotenství najednou veškeré něžnosti z partnerovy strany nějak pomalu mizely a nakonec přestával mít chuť na sex. Vymlouval se na únavu a později na to že nechce ublížit miminku. ( i když mnoho lidí mé těhotenství nepoznalo a mnoho známých prohlašuje že jsem se nijak nezměnila). Říkala jsem si že je velmi milé jak je ohleduplný a až se mimčo narodí bude vše pořádku. Zpravilo se to jen malinko. Dnes je malému skoro rok, před dvěma měsíci jsme se vzali.. Jenže nastal další problém. Peníze které jsem mněla naspořené na svatbu teď už manžel ubíral( tam bylo potřeba na domek na nářadí, tam potřeboval pylu, dveře….a mnoho dalšího) přitom podle mně to až tak nespěchalo. Pořád jsem se snažila na svatbě ubírat, aby ty peníze nechyběly, ale ubývaly další a další. Se slovy do svatby to vrátíme to bude v pohodě. A manžel stále přidával hosty. Dva dny před svatbou jsem se sesypala že to tak dál nejde. Při hádce kterà nastala jsem byla nazvána nevychovaným frackem a hysterkou( jsem o 5 let mladší). A bylo mi řečeno že jestli chci si od šéfa firemní půjčku a donese mi kolik chci klidně i 100000. Že to není problém. Uvěřila jsem.chybělo necelých 10000. Den před svatbou se tvářil že je vše zařízené a že večer jede pro slíbené peníze.Zaměstnavatel mu najednou nebral telefon a na zprávy nereagoval. Nakonec to skončilo tím že jsem celý svatební den přemýšlela jen nad tím aby nebyly dluhy a kde vezmeme chybějící peníze. K tomu se tchýně montovala do chodu dne takže se hodně věcí pokazilo. Nakonec pro nás druhý den musel přijet tchán a naštvaně za nás doplatit co chybělo. ( nedivila jsem se a mrzelo mě jak to dopadlo) S manželem jsme měli před svatbou dohodu ( protože ještě splácí dluhy z minulého vztahu , že když se to splatí žádné další dluhy už nikdy nebudou pokud to nebude životně důležité) a už tu byl dluh. Pak jsem zjistila že nezaplatil ani další dvě věci které mněl na starost. A nakonec přinesl jen polovinu výplaty protože 14 dní dovolené co mněl kolem svatby bylo neplacené volno( i když to hlásil rok dopředu). Navíc mi snížili rodičovský příspěvek takže tento měsíc dlužíme za plyn i elektřinu. Jsem z toho všeho na dně ty dluhy mi dedají ani spát. Když to chci řešit s manželem jen se rozzlobí a ukončí vše slovy „budeme to řešit po výplatě“ já nemám kam jít ani se vypovídat. Dluhy jsou pro mě noční můra. Od mala jsem naučená že na co nemám to si nepořídím. A teď máme dluhy kam se podívám. Jediný cit mi projevuje syn. Manžel se mně nedotýká, nic se mnou neřeší a když ano jen se hádá nebo mlčí a to mně rozčiluje. Příjde mi že ode mě utíká. S prací se nic nezměnilo je tam celé dny, Já jsem furt s malým sama a protože má teď nějaké období že musí být stále se mnou jsem jen s ním. Kamarádky jsem mněla ale podrazily mně když se jim to hodilo. Manžel když příjde domů chce mi pomáhat uklízí dava věci do pračky věší prádlo. ( je to milé že mi chce pomoct ale já to nechci cítím se pak neschopná že to musí dělat za mně) Přítom bych byla radši kdyby si ke mně sednul a povídal co bylo v práci ( když se zeptám řekne „pracovně“). Políbí mně jen když příjde z práce a sex máme maximálně jednou za měsíc ( už sem tak mimo že si to značím do diáře). Vše mně to deptá když chci něco zmněnit nereaguje, nebo se začne hádat a hádky končí slovy“ tak se se mnou rozved když jsem tak blbej“. Ani snahy stylu vše je doma hotové večeře na stole a slova miláčku pojdme si pustit film nejsou k ničemu, končí to tím že se nají a po 15 min. usne na gauči a yačne chrápat. A kdzž ho vybudím ať jde se mnou spát do ložnice, řekne zakouřím si a příjdu ( příjde ya víc jak hodinu až kdzž spím. Moc ho miluju a chtěla bych aby to bylo jak má být a aby to bylo fajn. Jenže už nevím jak to udělat. Moc děkuju za radu Angi

Milá Angi, to, co napíšu bude tvrdé – zvažujte rozvod. a) ekonomický – důvod – rozvést se alespon formálně a narovnat ekonomiku – co je koho, výživné … tím se aspon nedostanete do situace, že se za pár let "nebudete moci rozvést", protože na vás bude padat půlka dluhů… tuto oblast naprosto věcně zkoumat a srovnat. Proberte to s někým praktickým – info, co jak zařídit …(můžete mi zatelefonovat). b) citový – ? cítíte se milována a vážena … ? Bohužel k vytvoření harmonického vztahu nestačí, že miluje jeden. Přeji vše dobré.