dobrý den… za tři měsíce mi bude třináct..mám nejlepší kamarádku už od malička..vždycky byla ve všem lepší a o moc krásnější…ve všem viniká láp jako já.mám jí moc ráda ale neumím své pocity popsat..vedle ní si připadám bezcenná a vlastně i bez ní.Jsem strašně ošklivá a nešikovná často kvuli tomu brečím jiné holky poblíž mně jsou moc krásné jenom já jsem hnusná…nikdo to nezapře..někdy mi nějaakej kluk řekne že fotky jsou hezky ale moc hezká nejsem což je strašný nevím co mám dělat cítím se bezmocně nenávidím se!!! nemám ráda sama sebe .Dokonce sanoo nevím co se se mnou poslední dobou děje na všechno mám vztek a chce se mi jen brečet ! moje sestry sami říkají že na ní nemám a nikdy mít nebudu a že se jednomu klukovy nehrabu ani po paty ale ona jo unavuzje mně být pořád tou horší chtěla bych se někdy cítit jako holky kterým tohle nechybí možná to vipadá že ji nemám ráda ale mám ji moc ráda a možná ve mně někdy vzplane žárlivost ale jenom chvíli protože ji mám moc ráda…

Milá xxx ;) víš, nenávist je očklivá – když ji člověk produkuje vůči komukoliv… jak myslíš, že tvoří nenávist tebe, když ji vytváříš vůči sobě… Zkus přemýšlet ve smyslu, že se tvoříme – krása uvnitř může zářit i navenek – důležité je, jak se vedle člověka cítíme… Vím, že ve 13letech si myslíš, že je to jen o kráse, ale není… Prostuduj knihu Miluj svůj život, a třeba taky Žít s radostí… Láska duše Měj se krásně a přijmi se :) !