Dobrý den. Jsem po několikáté operaci a mám problémy se zdravím. Po posledním léčení není prognóza nic moc a musím používat opiát. Stále častěji se dívám do hlavně a vím že stačí jen malinko a skončí moje problémy. Drží mne jen vztah k manželce a rodičům kterým bych nechtěl ublížit a vím že by moje jednání odsoudily. Dokážete mně nějak poradit ?

Milý Jene, je mi to líto, ale podle toho, co píšete, je čas vyrovnat se se smrtelností. Je třeba nebát se o této tématice mluvit právě s nejbližšími. Pokuste se přečíst třeba knihu Tibetská kniha mrtvých či něco podobného. Naděje sice umírá poslední, je třeba však být smířen se všemi možnostmi. Dobrovolný odchod ze života považuji za krajní možnost, kdy člověk ví, že tělo je na bolestivé cestě k blízké smrti a má své věci hmotné i nehmotné srovnané a vyrovnané. Držím palce.