anonym Personál zeptal se před 8 roky
Dobrý den, chci Vás poprosit o radu, už nevím jak dál. V práci sem potkal ženu, se kterou sme si padli do noty. Trávíme spolu dost času mimo práci, myslím že tolik, že to mezi kolegou a kolegyní není normální. Když spolu sedíme u kávy máme si vždy o čem povídat, postupem času sem začal registrovat že k ní něco cítím. Bohužel je mezi námi velikánský věkový rozdíl, přesně 15 let. Další problém je že je vdaná. Další komplikace je ta, že můj bratr je ve vedení firmy a ona to ví, moje dilema tedy spočívá v tom, jestli je ke mě tak příjemná a přívětivá proto, že moje rodina vede firmu a nebo proto jestli jsem to já. Poslední měsíc nemohu vůbec spát a pořád nad tím musím přemýšlet, jestli ke mě něco cítí, jestli si se mnou jen nehraje aby to měla dobré v práci a tak, je to zničující… Napadlo mě se zeptat, ale bohužel se obávám toho že se mnou přeruší kontakt a vše zkazím a hlavně vůbec netuším jak by měla ta otázka znít. Snažím se jí to nějakým způsobem naznačit, ale nedaří se mi to. Proto bych Vás poprosil o to, jak by se dala tato informace získat, jakým způsobem pokračovat, jestli se mám zeptat, nemám? Myslím že by se mi neskutečným způsobem ulevilo, ale už opravdu nevim… Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 8 roky
Milý LUky, oč mezi Vámi běží, nevím… uvědomme si, že je vdaná, proto nepovažuji za optimální rozvíjet intimní vztah. Pokud máte pocit, že Vám je spolu dobře, že si máte co říci, proč ne… Luky, pochlapte se a komunikujte o své myšlence a pocitu, zda se s vámi nebaví z prospěchářství… a vnímejte … má skutečně nějaký zásadní význam pro její pracovní kariéru kontakt s vámi? Vcelku by stálo za to se sejít následně i se mnou a ten strach pročistit, aby se člověk vyspal a zklidnil. Budu se těšit.