anonym Personál zeptal se před 16 roky
Chtěla bych Vás moc poprosit o radu možná i úhel pohledu .Jsem vdaná 22 let 2 děti kluci 21let a 16 .Mám psych. náročnou práci ale dělám ji ráda .Můj problém je v tom že se můj manžel chová divně aspon mě se zdá .Domácí práce zastávám všechny výhradně já ,na dovolenou se mnou odmítá jet ,když požádám o vysvětlení tak mi neodpoví ,je myslivec takže jezdí všechny volné víkendy na čekanou včetně pracovních dnů když má raní ,pracuje na 3 směny ,já raní a noční 12 hod.služby .Když mu vysvětluji že bych taky potřebovala aby někdy byl semnou doma nebo někam zašel že mám náročnou práci tak mi neodpovídá ,na otázku zdali někoho má se jen usmívá a taky jsem ho přistihla že mi lže .Já na něj čekám až přijde a on jde k počítači a hraje hry .Pak se hroutím psych.jsem na něm dosti psych.závislá ,říká že jsem špatná já a všechno si dělám sama nevím co dělám špatně ,jak se zachovat aby jsem se z toho nezbláznila .Chtěla jsem se rozvod děti i kdyžjsou velcí brečeli bylo m+ě jich líto .Máme velký dům který vlastíme společně .Vím že jsem dosti citlivá povaha .Děkuji moc za odpověd jana

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jano, asi by stálo za to, věnovat pozornost vaši psychické závislosti na manželovi. Snad není třeba hned rozvod, je možné naučit se uspokojovat své potřeby bez manžela… naučit se svým způsobem žít vedle sebe … také můžete požádat ho o spolupráci,že na sobě chcete zapracovat a proto byste ráda, aby vás doprovodil k psychoterapeutovi, který potřebuje znát i jeho úhel pohledu, kterého třeba opravdu můžete nejprve navštívit i sama. přeji vše dobré