Dobry den,pred 7lety mi zemrel manzel a zustala jsem sama s dcerou a synem.ani ne za pul roku jsem se seznamila na internetu s muzem cizincem o 20let starsim.Zije a pracuje v Praze a ja v Liberci.setkavali jsme se jen o vikendech nekdy velmi zridka v tydnu a to ze ja prijela do Prahy.Je to velice zamestnany ,hodny a chytry muz.z prvniho manzelstvi ma dceru a syna ,uz dospele.kazdou dovolenou travime spolu.ja ho hned od zacatku beru jako sveho muze.Jen stale citim neco ,co jsem se svym manzelem necitila.s manzelem jsem mohla mluvit vzdy a o vsem.tady je mezi nami jazykova bariera,on anglicky a ja se velmi snazim s nim komunikovat anglicky.mam i ucitele.jelikoz bydli v Praze 20let,pomohla jsem mu a donutila ho koupit byt.vse jsem zaridila vykomunikovala,jen vyber podle neho kriterii trval 1rok,ale uz4 rokem bydli ve svem.problem je ze ani po 6,5letech mi jeste nenabidl,abych s nim bydlela natoz aby si me vzal.I kdyz mi po 3letech vztahu dal diamantovy prsten se slovy..a jsi moje zena.nemame zadne spolecne konicky,prkticky to ani nejde bud jsme o vikendu v Praze nebo v Liberci.on hned od zacatku zna moji rodinu a pratele,ja poznala jeho rodinu pred 2roky.Kdyz mne nekdo nekam pozve automaticky se zeptam jestli chce jit take,on mi jen oznami ze ho pozvali.neznam zadneho jeho kamarada.on se stara jen sam o sebe,obcas prispeje na synuv tabor nebo na darky k narozeninam ci vanocum,ja mam na starost dva byty,kdyz se neco pokazi je normalni ze jen oznami problem a ja ho vyresim.ja jsem velmi akcni a energicka zena,ale cestovani a vztah ktery mame me vysiluje a unavuje,a mam pocit,ze me nemiluje a nejsem pro nej tak dulezita jako on pro me,nikdy nemluvi o nas.jen o osobe,zadne my.zadne nase.jen ja a moje.dokonce ma porad na intrnetu,ze hleda pritelkyni a ze ma velky prijem.kdyz jsem se ho na to zeptala,rekl,ze to ma jen pro komunikaci s prateli.tak jsem mu napsala jako jina zena a on mi odpovedel,ze se muzeme klkdne sejit az se vrati ze statu.je to sice uz dva nebo 3 roky,ale ja mu neverim,mozna to je ten pocit co porad mam,neduveru.kdyz jsme spolu nemluvi,kazdou nedeli odjizdi uz kolem poledne,a kdyz ja mam v nedeli odjet z Prahy kouka nervozne na hodinky kdy uz odjedu.sex je taky zvlastni,jako kdyby ho delal,jenproto ze se to musi,zadna vasen jako robot,a prd 2mesici prodelal slabi infarkt tak to uz nemame zadny sex.kazdy den ted mluvi jen o svem srdci,ja byla i 5xdenne za nim v nemocnici,a ja kdyz jsem mela dop.nehodu ani neprijel,az druhy den,protoze mel moc prace. nevim,co si pocit,bud udelam zcenu a on mi vsechno vymluvi,a vyzni to jako ze on dela se zpravnd,nebo se zeru a brecim tajne aby nikdo nevedel. Prosim moc o radu jeste snad je mi 41let,detem 20 a 14,takze v dobekdy jsme se poznali jim bylo 13 a 7 a bylo evidentni ze jim hledam otce.kdyz jsem chtela dite s nim,rekl,ze ne ze mam 2 a ty potrebuji finance na skoly,ted stejne vysokou platim dceri sam,jen vyhoda je ze bydly u nej v Praze

Milá R., cítím, že jste trochu unavená, že se cítíte na dost věcí sama… vcelku chápu, že zvažujete, co dál. Jste žena v nejlepších letech… Ještě doporučuju poradnu, třeba si tam něco vysvětlíte… Taky můžete zapracovat na sobě – přijmout to, co je – ano, jsem na mnohé sama – "přijímám svou samostatnost a to je fjan." "Děkuju za to, co funguje s kamarádem…" "jsem svobodná žena a dělám, co potřebuji…" Můžete přijít i sama na léčebnou meditaci… Držím palce.