anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, potřebovala bych poradit. Bude mi 16 let. Chtěla bych poradit s problemy, které mám, protože me to vázne už dohání k těm nejhorším myšlenkam.. Nechci začínat se sebevraždou ani tak něco, ale přemýšlela jsem, ze kdybych tady nebyla vše by se pro me vyřešilo a mohla bych mít klid. Odvahu mám, nebojim se a přemýšlim nad tím každý den. Tak ted tedy ty problémy.. Začalo to tim, ze když jsem mela par měsíců, tak táta (který uz umřel) podvedl mamku. Ale měli jsme dědu , kterého jsem mela moc rada a porad mám.. Když jsem mela 4 roky, tak umřel a babička musela byt v nemocnici z toho.. No tak šel čas a vyrůstala jsem bez otce.. Ve škole se mi posmívali.. Neměla jsem moc kamarádu.. Máma si párkrát přivedla nějaké chlapy domu když mi bylo 10-13 a spala s nima.. Pry si myslela, ze to jen ten pravy, ale nikdy nebyl.. Uz za to jsem ji nemela rada a pamatuji si to dodnes. Mam vztah ke zvířatum a přála jsem si vždycky psa, vždycky! S tímhle rokem je to přesně 6 let co ho porad chci.. Tolik zvířat co jsem venku našla nebo zachránila, ale máma je vždy dala pryč .. Nekomu .. Kolikrát mi slibovala, ale nikdy to nedodržela.. Když jsem mela 13 našla si chlapa ze kterym je dodnes.. Jsme s nim už 3 roky.. Je fajn.. Mame rodinný dum a ted na jaře mi chtějí pořídit toho psa,.. Nechci byt nevdecna, ale nejsem takhle s nimi spokojena spokojena..chodila jsem na veterinární skoku, ale skrz intr a dojíždění jsem to nezvládala .. Musela jsem přestoupit na sociální školu.. Mama ma v hlavě jen školu nic jiného.. Do te školy sem mela mít pres vánoční prázdniny nauceny a dopsany 3 předměty o 50 stránkách.. Neumím nic. Skrz stěhování, vanoc, problemu jsem na to neměla čas.. Užira me to, protože jsem tam před třemi týdny přestoupila a nemam skoro nikde známku a ted jak neumím nic, tak se bojím, ze propadnu a budu mit pi všem.. Nevím čím to je, ale nechce se mi do te školy chodit.. První hodinu se už tesim az půjdu domu … Skoro s nikým se tam nebavim.. Nebo se spis oni nebaví semnou.. Ale ted ještě k te máme .. Když jsem dostala špatnou známku něco .. Tak me máma někdy i zmlatila.. Nebo kdych chytla nervy.. Rvala na me dost nechutne .. A porad to dělá. Pamatuji si, ze když jsem dostala něco špatného.. Trhala jsem ji po cestě domu kytky, aby tolik nervala.. Porad na me nechutné řve i kvůli blbostem.. Někdy je to moji vinou, ze se mi do něčeho nechce, ano to přiznával, ale opravdu to přehání. Nemám žádnou kamaradku, ktere bych se mohla svěřit a nezačala by me promlouvat jako ostatní, s kterou bych se šla nekam pobavit.. Nemám nikoho jen babičku. Tu ted týden premlouvam at se nastěhuje do stejného !cesta klidně do bytu a já bych se nastěhovala k ni .. Ona jediná na me nerve.. Dovolí mi toho psa a je mi s ni dobre, ale stěhovat se nechce. Když jsi představím, ze jdu v pondělí do školy.. Dělá se mi blbe a nejradši bych skocila z okna.. Nevím co to je.. Nemam nikoho, jsem sama, máma mi lze,slibuje řve na me, nehorázné moc se pretvaruje , kolikrát mi udělala i ostudu, ve škole to je semnou strašný, bojím se všeho a jediný co dělám je, ze sedim v pokoji a koukam na televizi nebo premyslim a nebo jedu vlakem za babičkou! Nejradši bych odešla za dedou. Vim.. Jsou to kecy pubertaka , ale je to pubertak, který to myslí vážně..Bojím se bude dal.. Strašně moc me to mrzí. Všichni mi radili promluv si s mámou..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
MIlá Hanči, někdy to fakt je náročný… jsme rádi alespon za babičku, i když chápu, že je to pro 16letou holku málo. Neboj se jet někam mezi cizí lidi. Pohledej např.: http://www.ymca.cz/programy/ Neboj se ničeho – nalézt společenství lidí není jednoduché, nedej se a dělej věci nové… můžeš ho zkusit vytvořit… Přečti si knihu Miluj svůj život … Dej s k hasičům, skautům, mladým ochráncům přírody, hnutí Brontosaurus, Hnutí Duha, http://ekolist.cz/cz/kalendar-akci – i tady se může objevit zajímavá akce… Držím palce.