Dobrý den rád bych vás požádal o radu. Jsem rok ženatý s Ženou Bulharské národnosti.Žena již pět let nebyla v Bulharsku co jsme spolu.Zhruba před měsícem tam byla na týdenní dovolené.Po návratu jako by se vrátil někdo jiný a když jsem se jí dotazoval co se děje tak mi odpověděla že se chce rozvést.Když jsem se jí ptal na důvody tak mi zdělila že už mě nemiluje,nebaví jí to se mnou a že chce rozvod. Toto mi opakuje dokola již skoro měsíc. Nabízím jí různé alternativy jako manželská poradna, v klidu se dohodnout a řešit naše problémy společně a začít znovu. Stále ale vše odmítá. Přes Silvestra odjela zase na dovolenou do Bulharska a řekla mi že se rozhodne až se vrátí.Prostě mě tak nějak vydeptala a odjela. Sám nevím kudy kam. Skoro se mi neozve a když jí píši zamilované sms tak ani neodpoví.Maximálně jednou denně písně ahoj jak se máte a tak. Vůbec nechápu co si o tom mám myslet. Přiznám se že jsme měli poslední půlrok těžký.Mám dost dluhů se kterými bojuji po rozvodu a je pravda že jsem si jí málo všímal tedy skoro vůbec a málo věnoval a zanedbával. Chci to ale řešit a bavil jsem se s ní že se dá vše v klidu řešit a ne se hned rozvádět.Vůbec nechápu a netuším co se děje a jsem z toho trošku dost na nervy.Nevím tedy co mám dál dělat jestli se jí mám vůbec ozývat nebo ne a nebo jestli jí mám posílat zamilované zprávy a tak. Prostě by mě zajmalo jak bych k ní měl tet přistupovat když je stále v Bulharsku. Děkuji

Milý Oldo, v příběhu mám několik neznámých. Přesto chápu vaši paniku, pro vás blesk z čistého nebe… vzpomenme, že platí: na vztah musí být dva, na rozchod stačí jeden… Podle všeho vám ted nezbývá nic jiného než v důstojnosti pozorovat, co manželka tvoří… Vyjádřit ji, že ji milujete, to samozřejmě můžete a je to v pořádku, také ji řekněte, že ji z lásky přejete vše, co potřebuje, přestože vás bolí, že vás u toho nechce, ale že to akceptujete… zamilované sms nedoporučuji… Je třeba, abyste věděl, že vaše životní podstata zůstává v klidu…Pro zklidnění nervů můžete přijít. Držím palce.