Dobrý den,potřebuji poradit rozešel se semnou přítel kterého mám stále ráda.Bylo to kvůli odkazu který jsem napsala na facebook který zněl(rok pěně nezačal to že někteří lidé využívají a lžou mi jsem si zvykla ale když do toho tahají už i dceru to mi vadí)ale neplatil na něj on se naštval.Snažila jsem se mu to vysvětlit ale marně.napsal mi dost ošklivé věci a já bohu žel také a ted mě to moc trápí chtěla bych se za své chování omluvit ale nevím jak.Moc mi na něm záleží aby si o mně nemyslel nic špatného vím že se k sobě už nevrátíme ale nechci to takhle zkončit.

Milá Smuténko, je to již skoro týden, co jste mi psala tento dotaz – věřím, že jste se nějak posunuli… Vezměme to jako inspiraci i pro ostatní: Slova mají obsah a sílu – zacházejme s nimi tedy jako s křehkým zbožím, slovo může hojit a může zranit… zpět ho nevezmeme, omluva neco uhladí, ale… jizva zůstane jako když vytáhnete hřebík ze dřeva… A tak se přimlouvám, važme slova a říkejme pouze to, co myslíme vážně, za čím si stojíme – včt. slibů… Zároveň se přimlouvám, uložme si všichni do hlavy, že nechceme užívat slova ke zraňování druhého a to ani tehdy, když se sami cítíme raněni. Že slova chceme užívat pouze k tomu, abychom udělali hezky, sdělili informaci, pousouvali situaci k řešení… A ještě jedno doporučení – nedělejte výkřiky do tmy na FB (co jste tím sledovala?), nesdílejte intimitu, neřešte vztahy ani jiné věci po sms (https://rovena.info/pravidla-komunikace-modernimi-technologiemi.html )… Milá Smuténko, omluvit se můžeš slovy – můžeš napsat, že tě nedorozumění mrzí, že mu děkuješ za to hezké, co jste prožili a že si ho vážíte pro to a to. Přiznávám, že nerozumím tomu, proč se kvůli takovému nedorozumění rozcházíte – asi v tom je ještě něco jiného… Držím palce.