Dobrý den, Prosím co byste mi poradili, když manžel nedrží při své rodině, tj já a tříměsíční dcera. Jeho rodiče přijeli za vnučkou nakazlive nemocni a on jim vůbec nic neřekl, protože má strach ze by umřeli. Tchýně je psychicky nemocna, má syndrom ze chce byt vždy za oběť. Bohužel už jsem to nevydrzela a tchyni napsala vytykaci ale slušný dopis,ale ta to vůbec nepochopila. Teď to má dohru ze byl manžel a můj otec jimi nakazen a já mám neuataly strach o dceru aby to také nwchytla. Když mluvim o tom s manželem tak situaci zlehcuje. Uvažuji o rozvodu protože je to podle mě zásadní chyba, ale nechci připravit dítě o otce. Děkuji Zoufalá matka

Milá Zoufalko, s tímto přístupem se stejně rozvedete nebo budete neštastná a uděláte neštastný i lidi kolem sebe (to se raději rozvedte rovnou, at okolí ví, na čem je, že je nemáte ráda) Co si myslíte, že máte společného s tchýní…? Postoj soudit, hodnotit, se všemi bojovat, … bát se… to nic dobrého nevěstí… Je na Vás, co vytvoříte ze sebe, kolem sebe… Buď tichý pozorovatel… Nesuď… Nehodnoť… Neposuzuj… Ale zanech si zdravý rozum. Jen se dívej a buď potichu. Není třeba přesvědčovat ostatní o svém názoru a své pravdě. Vnímat vše srdcem dá člověku mnohem více než tisíce prázdných slov..