anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den , nevím jestli mi můžete poradit, ale zeptám se. Jsem rozvedená je mi 48 let a mám přítele 46 let (svobodný), známe se 8 let. Přítel bydlí přes 50 km ode mne, scházíme se tak často jak to jen jde, jenže u mě bydlet nemůže, mám holku ve vlastní péči, které je 10 let a strašně žárlí. Chtěla bych aby si přítel našel bydlení blízko mě, jenže on bydlí s maminkou v rodinném domku a když jsem mu to navrhovala aby se přestěhoval blízko mě, tak řekl, že nemůže maminku nechat samotnou. Už jsem mu zkusila najít byt, ale on se bojí že takhle blízko mě by to a si nefungovalo ale já si myslím že se bojí odloučení od maminky , že by byl sám v bytě.a že maminka by byla taky sama. Práci žádný nemáme jsme oba v invalidním důchodě. Jak tedy má můj přítel postupovat. A jestli je tedy dobré se v tomhle věku, když nikdy nebydlel sám se osamostatnit a platit někde bydlení. Zdraví a přeje krásný den Marie

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Nojono, každý máte své vazby. Vy dceru, on maminku. Doporučuji, abyste si uvědomila, že vy mu nenabízíte plnohodnotný domov. Když je on v invalidním, proč by se hrnul do samostatného bydlení? Chcete po něm, aby byl sám v bytě a vzdal se výhod bydlení v domku s mamkou, a vy jste v bytě, kde vám vládne dcera. Takže budme vdečni za to, co je… On vás bere s dcerou, vy ho berte s mamkou. Přeji vše dobré.