Dobrý den paní doktorko, mám dotaz, takový spíš asi směšný, ale prostě mi to vrtá hlavou. A směšný o to víc, že je mi 45 let a řeším zřejmě blbosti. Přítel mi ukazoval fotky z výletu na lyžích. Jezdí většinou sám, protože se v práci míjíme, on dělá noční rozvozy, takže pak má čas dopoledne někam vyjet za sportem – sám. No prostě, fotky ze zasněžené krajiny a na jedné fotce žena vyfocená zezadu na lyžích, aniž by o tom věděla. A přítel se u fotky začal rozplývat, jak krásně lyžovala. Dobře, to beru. Ale je normální, když si fotí cizí ženskou, aby pak mohl vzpomínat, jak krásně lyžovala? A že tak nějak pořád potkávali na těch lyžích…. Aniž bych si to o sobě myslela, dostalo mě to. A nevím proč. Nějak mi přišlo nefér, když už si jede sám, aby fotil do \"rodinného alba\" takové momentky. Jsem divná?? Musím ještě podotknout, že se moc nevidíme, pouze víkendy, ale tyhle aktivity on zřejmě dělá radši sám v klidu v týdnu. A taky je tak trochu sobec, jde si jen za tím, co vyhovuje jemu. On je tak trochu sobec a já asi blázen….. Děkuji Vám za odpověď Kamila

Milá Kamilko, slyším tu několik témat: - pocit, že byste také ráda radosti v týdnu… - pocit, že manžel má něco co vy ne a z toho pramení další vaše pocity… - že jste ošizená… - myšlenka, že zadaný muž se může kochat pouze krajinou a zvířátky… Doporučuji tedy, abyste sama sobě dopřála pocit naplněnosti…. manžel si to dopřává… naplněný člověk je spokojený a přející… o svých pocitech s manželem mluvte, jen ho nedělejte zodpovědným za své pocity… Své pocity je užitečné pozorovat, přijmout a přepracovat a uvolnit… Mějte se krásně