Dobrý den, mám takový problém,měla jsem problémy s přítelem,teď je konec a já to totálně nezvládla,ikdyž se cítím lépe,tak jsem ztratila svoji hladinu alkoholu,ted nevím,kdy přestat a vždycky to přeženu a tak že jsem si udělala ostudu,hlavně když jsme měli pracovní večírek,tak to dopadlo velmi špatně,teď se stydím bojím se chodit do práce a bojím se zase,kdy to přeženu,před 2 roky jsem svoji hladinu znala,ale od té doby je to špatný.Mám syna a nechci,aby se za mě styděl,ale byla jsem zoufalá a zoufalé lidi dělají zoufalé věci,teď nevím jak to vše napravit.Děkuji za odpověď

Milá Veru, je třeba přijmout stav jaký je: "I když jsem to s alkoholem přehnala a chovala se nedůstojne, mám se ráda a přijímám se. " "Děkuji za tu zkušenost." "Mám se ráda a přijímám se, odpouštím si poklesky." "Mám se ráda, pečuju o sebe, dopřávám si důstojnost a proto se rozhoduji abstinovat. Potřebuji tělo odnaučit chuti, touze závislosti na alkoholu – dělám to pro sebe." Pokud budete cítit, že tyto věty neprocházejí do celého těla a duše tak, abyste jim věřila, zastavte se. Držím palce.