anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, jsem manažerkou ve středně velké společnosti. Dověděla jsem se o kolegovi, který má v organizaci stejnou pozici jako já a sedí se mnou v kanceláři tuto věc. Nechává si od ostatních kolegů, kteří jsou schopnější než on, písemně potvrdit, že nebudou usilovat o jeho pozici. On je na oplátku "nechá na pokoji", nebude jim nijak znepříjemňovat život. Zdá se mi to přinejmenším nemorální a narušuje to atmosféru v organizaci. Náš ředitel o ničem neví. Myslím, že bych měla řediteli v přítomnosti kolegy říct, co se děje. Budu postupovat správně? Jak byste se v této situaci zachoval(a) Vy? Předem děkuji za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Ap., uf – to jsou věci… vyděšený králík sedí na prameni a má v ruce samopal… Vaše myšlenka je věcně správná. Pokud důvěřujete osobnosti, soudnosti ředitele, udělejte to. Pokud ne – je třeba být připravena na ledacos… , ale když to neuděláte, víte, že je to špatně. Takže z toho vychází: Nadechnout se a … Jste přímá a statečná žena. Fandím Vám. (budu ráda za info, co na to ředitel)