anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,prosím o radu.Můj syn(2,5) mi říká že vidí ducha,nejdříve to začalo tím ,že vidí oči.Jeho vyjadřovací schopnosti jsou adekvátní k jeho věku.Slovo duch doma slyšet nemohl.Říkal mi ,že on sám byl duch a že chodil ráno.Bydlíme v panelové domě ve čtvrtém patře,v domě je osm bytů.V našem bytě snad nikdo nezemřel.Nevím co je u syna fantazie a co ne.Pro tento dotaz jsem se rozhodla když dnes ráno přiběhnul za mnou do pokoje ,že na chodbě je duch.Zeptala jsem se ho jak vypadá a jestli mu něco říká.Odpověděl,že vypadá jako mlha.Nic mu neříkal,protože hned utíkal za maminkou.Můžete mi prosím poradit jak mám reagovat.Podotýkám ,že syn je dost uzkostný a na kluka bojácný.V cizím prostředí mu trvá déle než se zapojí.Děkuji za odpověď Karolina.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá K., váš syn uměl dříve odvádět duše do světla, v tomto životě chcě znalosti a sebe jako osbnost zdokonalovat a věnovat se léčitelství. Jako malý chlapec však nerozumí tomu, co se to děje, je to zpráva pro vás, bylo by dobré, abyste vyhledala léčitele/léčitelku, který umí odvádět duše a společně tu duši z vašeho bydliště odvedli a vše vám vysvětlí podrobněji. Jste-li z okolí, můžete mne kontaktovat. (dáte-li přednost nejprve studiu, tak doporučená literatura: Uzdravení karmy, Kvantová duše – bez návštěvy léčitele se však odvedení konat nebude.) Přeji vše dobré