Dobrý den, jsem vdaná a byla jsem manželovi nevěrná, skončilo to a já se ke všemu přiznala, manžel mi odpustil, miluje mě a chce byt se mnou a naší cerkou. To je všechno príma a já jsem v děčná za to ale nemužu,neumím žít dál, miluji toho druhého. Už jsou to dva měsíce a mě chybý čím dál víc, mám pocit že umírám.. Nevím jak žít dál!! Sem si vědomá že nemužu zničit život manželovi a mé holčičce, moc mi na nich záleží!! Rozhodla jsem se že oni jsou duležitější než moje štěstí!! Nikdy jsem tak moc nemilovala jako ted a neumím se stím vyrovnat.. všichni říkají, že to pomine, ale já mám pocit že je to horší a horší.. Vím že tohle asi budu muset zvládnout sama, ale prosím poradte jak….

Milá Verunko, chybná myšlenka: "oni jsou důležitější než moje štěstí." Nevím, co máte činit. Vycházejte z toho: Je mou povinností udělat sebe sama štastnou. Princip oběti je destruktivní. Má destruktivní následky i dalším životě na vás i lidi kolem vás… (podrobněji by to bylo na článek nebo na setkání…) Zjistěte, jak si dokážete zařídit pocit spokojenosti…. Zjistěte kolik lásky a kolik pouta závislosti je mezi vámi a druhým mužem… V principu láska je přenosná… Takže jedna cesta je žít s druhým mužem, pokud o vás stojí, druhá cesta je psychologicky poznávat sama sebe, vztah ke své celistvosti, k lidem kolem… o této cestě nevíme, kam vás dovede – i tady je možnost nejen zůstat, ale i odejít, ale budeme mít více poznáno, oč běží… Můžete se zastavit… Přeji vše dobré.