anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, chtěla byvh se zeptat, zda se transexualita dá diagnostikovat již ve 14- ti letech, nebo je možné, že po pubertě odezní, dívka se cítí být chlapcem, děkuji Karolína

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Kájo, jisté ukazatele je možné vnímat i v uvedeném věku, neapomennme, že člověk někdy podléhá hravosti fantazie v době dospívání i mladé dospělosti, hře s vlastní identitou. Ne nahodou medicínská změna se provádí až po dovršení 18ti let. Karolínko, každý v sobě máme vnitřního muže a vnitřní ženu (jejich světlou i stinou tvář) – můžeš oba začít poznávat.. v tuto chvíli jsi se identifikovala s vnitřním chlapcem… poznej vše… můžeš se stavit.