Dobrý den, mám přítele,3 roky, který je svobodný je mu 42 a bydlí s rodiči.Neměl žádný dlouhý vztah a v tom je asi ten problém. Vidíme se jen 1x max 2x za týden a to jen proto, že za ním přijedu já. Voláme si často a dlouho a proto mu asi moc nechybím. Zjistila jsem, že se docela často kouká na porno. Od té doby asi rok co to vím má občas problém s ejakulací se mnou a udělá se jen rukou, přitom dřív mu to šlo normálně se mnou.On tvrdí, že je unavený, starý, a prý co se divím, že byl zvyklý jen na ruku. Jenže teď už je přece 3 roky zvyklý na mě a dřív mu to šlo normálně. Teď sex kolikrát trvá hodinu i dýl a nic. Takhle dlouhý sex už člověka ani moc nebaví, připadám si jak kdybych ho už nevzrušovala, ale on pořád říká, že ho vzrušuji, že jinak by se mu ani nepostavil.Začala jsem mu to porno předhazovat, že na něj moc kouká a přitom se dělá rukou a pak mu to nejde se mnou. Mně pořád říká, že to nesmíme dělat, tak často, aby jsme vyhladověli a měli na sebe větší chuť a přitom pak já týden čekám a on podlehne pornu a ruce a zas je problém. Je mi líto, že mě odolat dokáže, protože kdybych za ním nepřijela, tak bez sexu se mnou vydrží i víc týdnů, ale to zas nevydržím já, protože potřebuji k sexu i city, hlazení, líbání atd. Jemu stačí ruka a porno a povídání po telefonu. Řekl mi, že na porno kouká kvůli inspiraci, ale to si nemyslím, protože kouká jen na anální sex. Občas něco zkoušíme, ale nakonec stejně každý děláme, to co každému vyhovuje nejvíc.Také mi říká, že každý chlap potřebuje koukat na jiné ženy, což mě docela bolí. Já jsem hodně citlivá a romantická, chci být hýčkána, chci být pro svého chlapa jediná a nejlepší na celém světě, aby byl rád, že mě má. Ale on je oproti mě takový necitlivý má problém mi i říct něco hezkého strašně se přemáhá. Nevím jestli mu to fakt nejde nebo jestli mě vůbec nemiluje a jen mě využívá, že má občasný sex, který za ním přijede, zase odjede, nic nestojí. Nevím co si myslet. Co si myslíte o takovém vztahu vy? Děkuji za názor.

Milá Hani, máte správný pocit nevyváženosti v tom, co kdo dává… neznám historii vašeho vztahu, proč jste se do takové pozice dostala… Přítel má problém a neví o tom, protože s řešením by si nevěděl rady. Z mého pohledu byste měla stáhnout svou aktivitu vůči němu, "přijde, přijde – taky dobře, nepřijde – taky dobře… alespon vidím, jak o mne stojí. nejsem přece pejsek… jsem žena, která zaslouží být hýčkána a opečovávána, protože nabízím totéž." Tento muž nemusí být posledním mužem ve vašem životě.