anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den. Brala jsem antibiotika. Nebo spíš dobirala jsem a brala jsem jednou za 24 hodin. Dala jsem na radu dá se říct starších že na antibiotika si muzu dat alkohol. Po dvou hodinách po požití alkoholu jsem dostala bušení srdce nezastavitelny. A nemohla jsem se nadechnout. Ale naštěstí jsem v pořádku. Bojim se to někomu docela říct. Protoze vim že by se to nemělo a navíc sem si měla přečíst privalovou informací. Ale neudelala sem tak. Mám jit k doktorce ? Mužů mít následky nebo ne ? Na přívalovém letáků bylo samozřejmě že se to nesmí.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Elis, hlavně žádnou paniku. Elis, jsme jen lidi a děláme různé věci… to, že jste se napila alkoholu při užívání antibiotik fakt není prohřešek proti lidskosti, proto o tom klidně mluvte…; dokonce není jisté, že vaše bušení srdce souviselo s touto kombinací… možná to byla panická ataka, možná shoda okolností… Následky? je třeba tělu nedávat zabrat, když je oslabené… Pokud se cítíte dobře, důvěřujte svému tělu, že si dokáže poradit … Přeji vše dobré.