Dobrý den paní doktorko. Dostala jsem se do těžké životní situace a absolutně nevím, jak ji vyřešit. Už jsem navštívila i psychloga,ale u toho jsem se spíše jen vypovídála. Jsem s partnerem dva roky a máme spolu dítě. Náš vztah byl ideální až do otěhotnění. Pak se přítel změnil. Sex byl minimálně, denně byl protivný,nepříjemný,choval se ke mě spíše jako k dítěti které vychovává. Když jsem to s ním chtěla probrat, vždy mi to vysvětlil s omluvou,že to je stresem z práce. Já se dlouhou dobu snažila vztah nějak držet,podrizovala jsem se mu,když jsem viděla, že má špatnou náladu, raději jsem mlčela, no zkrátka jsem byla takový pejsek. Přítel odjel pracovně do zahraničí a zde vznikl problém. Párkrát jsem se viděla se svým kamarádem a ačkoliv jsem s ním v minulosti nic neměla, nyní jsem se do něj zamilovala a chtěla bych být s ním. Chova se ke me hezky,pritahuje me,jsme nejak naladeni na stejne vlne,jak se rika…I on říká, že se o nás postará. Jenze…. Přítel se vrátil jako vyměněny a opravdu se snaží. Je hodný, pozorný, pomáhá mi. A o to je to tezsi. Já jsem s city vůči němu vychladla a jsem myšlenkami úplně u někoho jiného. Mám sevřeny žaludek celé dny… A teď moje otázka zní, co mám dělat? Když s kamarádem velmi nerada ukončím komunikaci (nějak to zvládneme, ale budeme na sebe neustále myslet),dokážu se znovu zamilovat do svého přítele? Pokud by vaše rada zněla, ať jdu za svým srdcem, jak se mám rozejít s otcem mého dítěte, aniž by se musel dozvědět, že to je kvůli jinému? Totálně by ho to ranilo,podvedla ho bývalá přítelkyně… Prosim,poraďte mi,jak z toho ven? Děkuji mnohokrát.

Milá Luci, bohužel jednoznačnou radu ohledně volby nemám… i když je pravda, že pokud vnímáte, že vůči otci dítěte nenastartujete ty správné city, je lepší jít jinam… V první řadě je třeba sama sebe zklidnit… vnímejte záležitost méně osudově, přijměte, že existuje pouze volba a přijmutí některé cesty… nemůžete se tedy rozhodnout špatně… Je třeba, abyste sama sobě dala oporu a klid… můžete se zastavit na meditaci – "jsem královna svého života"… Držím palce a nebojte se ;), obě cesty jsou dobré…