anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, je mi 14, brzy mi bude 15. Občas mám stavy úzkosti. Nic mě nebaví. Snažím se být stále nemocná, vyjdu ven třeba s mokrými vlasy a málo oblečená. Dělám všechno pro to, abych nemusela do školy. Skoro nikdo se tam s semnou nebaví, jen “kamarádka“, která mě stejně hned za prvním rohem pomluví. Ještě k tomu, můj kamarád má moje fotky, jsou trošku odvážnější. Je strašně hodnej, takže by ty fotky nikdy nikomu neukázal, ale bohužel si neuhlídal mobil a holky ze třídy se na ty fotky podívaly… Teď mě furt pomlouvají, smějí se mi a furt mi to nějak předhazují. Ještě k tomu mi to ve škole moc nejde, takže se mi tam i proto nechce chodit.. Už nevím jak dál.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Julie, to mne mrzí, že si zahráváš se zdravím… Bylo by vhodné, kdyby jsi se svěřila rodičům, vyhledala školní psycholožku nebo někoho jiného ve škole, kdo by ti mohl pomoci ve třídě to urovnat. "i když mi to ve škole moc nejde, mám se ráda a přijímám se." "i když mne bolí chování spolužaček, mám se ráda a přijímám se." Být sama sobě oporou, je také důležité umění… Nauč se chránit svoje srdíčko, navaž s ním kontakt a dej mu lásku a pochopení, které potřebuje. Přeji vše dobré.