anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den paní doktorko. Prosím Vás o radu ohledně mého přítele.Když jsem ho poznala tak působil jako milý a vyrovnaný člověk, jenom dost často mluvil o svých ex. Třeba- "ta moje ex přítelkyně měla to a ono a dělali jsme to tak nebo onak,dokonce mi vyprávěl i o intimnostech,které spolu dělali. Ze začátku jsem to brala,potřebuje se vypovídat a vše bude ok.Problém je v tom,že se svou ex pracuje v jedné firmě.Práce ho absolutně nebaví-jak mi neustále tvrdí.Všicni ho zneužívají a dávají mu podřadné práce a jako důvod uvádí ne svou neschopnost ale to, že mu expřítelkyni jeho nadřízení závidí…tedy to,že on měl takovou kočku a šéf má jen ošklivou ženu atd. Víte,chtěla bych být pro přítele ženou č.1,ale nějak se mi to nedaří..poradíte co dělat?Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Klári, to je legitimní očekávání, že pro partnera budete jedinečná a žena č.1. Mluvila jste o svém pocitu s ním. Vy pro to nemůžete dohromady udělat nic. Bud to partner má tak nastavené nebo nemá… To, co o něm píšete, svědčí o určité nezralosti… Vnímejte, jak vám vyhovuje partnerství, které vám partner nabízí. Převažuje to, co vám vztah dává nebo se dostáváte do únavy… Pokud dobrého je více, blbý řeči vytěsněte… Návštěva poradny by se taky mohla hodit. Přeji vše dobré.