anonym Personál zeptal se před 10 roky
Zdravím,mám takový problém že rodiče se denně hádají..Ale je to kvůli finančnímu stavu a jiné.Ale ten nejhlavnější problém je ten,že mám bratra který kouří marihuanu už asi 5let možná i více..Táta to chce řešit,jenže máma se vůbec o to nestará.Bratr chodí domů pozdě někdy,dokonce i nad ránem.Pořád hulí je vyhublý,má velké změny nálad.Je mu 25 let..Rodiče se hádají v kuse kvůli němu..Vůbec nevím co dělat,jsem zoufalý.Prosím poraďte.Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Nyno, bohužel ty toho mnoho nemůžeš… jedině chránit sebe a od těch konfliktů se izolovat. Můžeš zkusit rodičům navrhnout, že bys potřeboval, aby s tebou zašli k psychologovi, protože si nevíš rady a prožíváš nepříjemné psychické stavy. Můžeš požádat o pomoc školního psychologa, vychovného poradce, aby nějak dal věci do pohybu… Dospělí si vybírají jak s životem naloží, i když to vypadá jinak, než by sis přál. Můžeš se odstěhovat k prarodičům? Držím palce.