Dobrý den, mám partnerku, která má problém. Nejspíš jsem to poznal od samého začátku, že není něco v pořádku,ale nechtěl jsem si to přiznat, jelikož jsem byl těsně po rozvodu.Má za sebou pokus o sebevr. a její otec dokonce takto i skonal. Bere antidepres. ale jinak pravidelně lékaře nenavštěvuje a má z něho i dokonce strach. Lékaře si odmítá najít a doma se to nedá už vydržet. Jsem si vědom, že za to nemůže a proto se jí nevzdávám a chci jí nějak pomoc. Moje způsoby řešení této situace však měli zatím opačný dopad a proto bych potřeboval naléhavou pomoc. Dnes mě poprvé vylekala,protože si na mě vzala i nůž. Stydím se o tom informovat rodinu, protože by mi řekli, že si za to mohu sám. Panicky se bojí umístnění v nějakém ústavu, zřejmě její matka již v minulosti něco takového udělala a ke všemu mám podezření,že byla fyzicky týrána asi bývalým partnerem,což nemohu potvrdit, protože v záchvatech zuřivosti tvrdí o mě to samé. Musím jí občas zpacifikovat,ale jen proto aby si neublížila. Prosím proto o radu jak šetrně tuto situaci vyřešit. S pozdravem

Milý l, zachraňte sebe. Není třeba stydět se za to, že se člověk dostal do nějaké situace – i v dobré víře, z důvodu potřeby a touhy…Je třeba jen se po situaci rozhlédnout a řešit ji s úctou k sobě. Ona nepřijímá zodpovědnost za své nemožné chování… nerozumím tomu, že říkáte, že ona za to nemůže… nepřijímám z podstaty, když někdo odmítá svou zodpovědnost… je-li posedlá, tak at najde toho, kým je posedlá a rozloučí se s ním… MOžná Vás baví hrát si na zachránce… a trpitele… To je zase vaše cesta… Přeji vše dobré.