Dobrý den. Moje žena mi pořád nadává. Dávám jí peníze,Plním její přání atd,jenže nejsem Rockefeler ani Superman,takže mi vše nejakou dobu trvá. Na začátku našeho vztahu jsem ji vytáh od těžkého alkoholika ona byla sama na antidepresivech. Nabídl jsem ji jiný,lepší,aktivní život. Dopadlo to tak,že mi neustále nadává za detaily i za své chyby.Například že jsem ji neco neřekl ačkoli jsem ji to řikal ale ona si to nepamatuje.Pokud se ohradím (slušně) tak mi začne sprostě nadávat. Na cokoli co ji řeknu reaguje slovy: nelituj se,nevymlouvej se. Sama neumí držet slovo,lže mne i své matce a ze mne dělá toho nejšpatnějšího člověka a já blbec ji i přez to všechno miluji. Pořád mě posílá ke cvokaři. Jistě,občas to nevydržím a začnu na ni postuzpně hystericky řvát: "Prosím o ticho a klid!" Dříve mi dělala i žárlivé výstupy,žárlila na všechno a všechny.Pročítala mi muj facebookový profil a vyčítala mi i zprávy od žen z doby 5let před tím než jsme se seznámili. Hroutí se mi sebevědomí,mám pocit,že jsem na dně i přez to,že se mi v pracovním životě nebývale daří. Neustále mě přesvědčuje o tom,že jsem trapný,neschopný,sobecký atd. Když jdo za přáteli do společnosti bez ni (ona se mnou nechce chodit) tak mě doma čeká výstup a dobrá nálada je ta tam. Co mám dělat? Rád bych abychom mohli spolu žít normálně. Jsem ji naprosto věrný a snažím se být dokonalým partnerem. Ona je ale opačného názoru a své chyby v si v zásadě nepřipouští. Prý ji jen omezuji.

Milý Oto, chlapi, co to s vámi je… (viz. otázka pod vámi). To máte tak malé sebevědomí, sebeúctu, že si myslíte, že si nezasloužíte nic jiného než ženu, která vás kastruje? To mi je líto. To ty ženy nikdy nepřijdou na to, že se takhle chovat nemají… Posbírejte zbytky sebevědomí a zbavte ji toho nemožnýho chlapa… Věřím, že dokážete sám sebe dát do kupy, máte kamarády, jste v práci šikovný, můžete si na spolupráci najít psycholožku (klidně se ozvěte) – abyste věděl, že druzí si k vám dovolí jen to, co jim dovolíte (partnerka vám zrcadlí jak málo máte sebelásky a sebeúcty). Budu se těšit :)