anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, ráda bych znala Váš názor neboť já už nevím jak dál. Mám v těle rakovinu, v míšním kanále. Momentálně lékaři nechtějí začít s léčbou dokud se to někde nezapouzdří. Vím co rakovina dokáže, měli jsme jí v rodině a né jednou. Já jsem se s tím nějak smířila. Ale ničí mě pohled na mé rodiče. Před třemi měsíci jsem se také rozešla ve zlém se svým přítelem. Nyní spolu vůbec nekomunikujeme. Ale mám takový pocit že mu to mám povědět co se se mnou teď děje. Zklamala jsem ho a chápu jeho přístup ke mě, lhala jsem, vymýšlela si a byl to velmi ošklivy a bolestivý rozchod pro oba. Ale nyní bych ho ráda mela u sebe, travila ty chvile s ním, vím že to také muze byt naposled. Děkuji moc za nazor, Lucie

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lucie, Situace nelehká :( … Doporučuji http://www.lsvj.cz – vskutku pro Vás může být spolupráce s nimi užitečná. Doporučuji expartnera vyhledat a svěřit se mu… možná by mohlo být užitečné výstižně napsat, jak se na rozchod díváte, co vás mrzí… co byste od něj nyní ráda… Ohledně rodičů: Je třeba rodičům důvěřovat, že i oni si se situací poradí… můžete jim říci, že vy máte dost odvahy nést svůj osud… a že byste ráda, aby oni nad ním netruchlili…že to vám nijak nepomáhá… Smrt může být velká učitelka. Smrtí nic nekončí, ale není třeba k ní spěchat. Držím Vám palce.