anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobry vecer nevim jak zacit mam agresivni vzkivy a odnasi to cele moje okoli hlavne moje partnerka …mam za sebou par tezkycje to orad dokolah rozchodu …poslední rozchod moje exmanželka se vyspala s mojim pritele nejak me to porad vadi a hlavne porad kontroluju moji partnerku jestli me nepodvadi sam vydim jak ji to ublizuje pritommi nedala duvot nechapu nerozumim proc to delam když jsme spolu zacali chodit tak všechno bylo v poradku a po dvou letech jsm zacal výsilovat v praci je porad napnuta atmosféra pak prijdu domu a jsem arogantni hnusnej…a pak me to mrzi

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milý Jirko, vážím si toho, že to považujete za problém, že si uvědomujete to, že okolí není od toho, aby bylo lapačem vaší agrese. Doporučuji hledat a jít na semináře osobnostního rozvoje – můžete pohledat: www.maitrea.cz, http://www.letacek.cz, hledat seminář meditací apod. Individuální péči mohu nabídnout já či někdo podobný – doporučuji, aby to nebyl psycholog, který bude pouze povídavý… abyste pracovali s emocemi jinou technikou… I některé knihy by vás mohly inspirovat např.: Osobní síla, Miluj svůj život a také články https://rovena.info/clanky-o-zarlivosti.html Když budete chtít poradit, klidně zavolejte. Držím palce…