anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, je mi 24, přítel 27. Neustále si píše s jinýma holkama, několikrát s nimi byl i na kávě nebo na procházce. Od jeho bývalé přítelkyně vím, že dělal to stejné. Sám se mi k tomu přiznal a tvrdí, že mě miluje a nikoho jiného nemá, ale že má holky rád a že s nima nic špatného nedělá, jenom si prý potřebuje dokazovat, že o něj mají zájem. Je hodný, ale někdy má výbušnou náladu, ve 13 letech se mu oběsil otec. Teď má nevlastního otce (10 let), který je ale hodný, i matka je hodná. Porsím o radu. Děkuji, Lada

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lado, máte možnost a) se s tím vyrovnat, být i jeho kamarádkou a sdílet s ním jeho "hobby" . Je možné, že se to bude nějak vyvíjet… b) se s tím nevyrovnat a … ? Zkuste se ptát, zda si plánuje svoji přitažlivost ověřovat tímto způsobem i další roky nebo jestli chce své sebevědomí a sebecenu ukotvit nějak jinak (necht se třeba objedná) … Tuto odpověď s ním proberte. Přeji vše dobré oběma.