anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, chodím k jedné psycholožce a byla jsem u ní asi už 10x. Naposledy, když jsem u ní byla, mi to sezení nebylo moc příjemné. Připadalo mi, že jí vadím. Byla netrpělivá, přezíravá, ne moc empatická jako by nebyla zcela soustředěná. Připadá mi, že se jí nelíbím nebo mě nemá ráda. Zkrátka jsem od ní odcházela s nedobrým pocitem. Myslíte, že bych ji měla vyměnit? Nebo jsou takoví psychologové, kteří ne vždy jsou naladěni na pacienta? Nejdraději bych šla jinam, ale když jsem u ní byla asi 10x a ví o mě dost? U jiného psychologa bych musela začít od začátku. Děkuji za odpovědi.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Neno, co napsat… lidé jsou různé, i psychologové jsou různí… abych pravdu řekla, nechce se mi zde dělat analýzy kolegů… Jednoduše: Pokud ostatní sezení byla ok, dala bych ji "šanci" (třeba se právě dozvěděla, že manžel odchází…) Můžete to s ní probrat, probrat sama se sebou, zda takový pocit znáte i z jiných vztahů v životě… Pokud máte pocit, že se s ní necítíte dobře, pak ji můžete změnit, tak jako doktora nebo kadeřníka…