anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den,pred rokem a pul jsem se psychicky zhroutila,kdyz se se mnou rozesel muj pritel.Skoncila jsem v Dobranech.Tam jsem potom zacala chodit se svym ninejsim pritelem ktery tam byl z duvodu,ze ho opustila partnerka.Muj problem je v tom ze bez nej nemuzu byt.Mam syrach ze me opusti,nici mi to muj zivot.Je to tom ze me zklamal.Mel problemy s marihuanou,ale me rikal,ze s tim skoncil.Obcas tak jednou za tri mesice si koupi davku kterou tri dny kouri.Nechci to!Chteli jsme spolu dite ale s timto to preci nejde.Hadame se kvuli tomu a vzdy rika ze pomud mu to nedovolim tak nema smysl spolu byt.Vydira me tim.Ja pak brecim,mam strach ze se zase zhroutim kdyz se rozejdeme.Nevim co mam delat.Nenavidim sama sebe,pripadam si oskliva a k nicemu.Je mi 39 priteli 29.Mozek rika vzmuz se a odejdi,srdce a city,strach ze samoty pretrp to.Pomozte mi.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milé Smutnidlo, bylo by vhodné, abyste začala chodit k psychologovi a pracovala na svém strachu z opuštění, na závislostním vztahu… pravděpodobně primárně na sebelásce… Nějak bojujete spolu… o to, zda ho zkrotíte nebo ne… bojovat nemá smysl, bud to přijměte a sama si řekněte, že můžete akceptovat tři dny za 3měsíce, ale pokud byste měla pocit, že to ovlivnuje jeho vědomí častěji a častěji, takže budete muset odejít, protože se změněným vědomým partnera žít nechcete… Také je pravděpodobné, že oba máte trochu jiné očekávání od životní etapy, ve které se nacházíte. Držím palce.