Dobrý den, chci Vás požádat o odbornou radu, pomoc. S přítelkyní jsme spolu něco přes rok, často se hádáme, konflikty vznikají ale tak z 90% přes komunikaci na facebooku a není to většinou nic závažného. Když něco napíšu, pochopí to většinou jinak, podle sebe, většinou bohužel si to přibarví špatně a pak reaguje agresivně. Vím že se při této komunikaci nevidíme toho druhého jak se tváří a to pomáhá nedorozuměním. Také vím že by stačilo nekomunikovat přes facebook, ale když s žádným jiným člověkem jsem neměl a nemám takový problém, tak bych to rád vyřešil tak aby jsme byli schopni spolu takto komunikovat. Na ukázku Vám napíšu několik vět z naší konverzace jako krátký příklad: ona – mám toho plný zuby, jsem unavená, mám 2 brigády, potřebuji relax, chápeš to? já – chápu to, tak ale proč si domlouváš další brigády? ona – a to je typické, místo podpory mě sprdneš Tady se chci normálně zeptat proč když je unavená si bere další práci a ona si to přebere že ji za to nadávám. Děkuji předem za nějaký názor, pomoc. S pozdravem Karel z Brna

Milý Karle, s ženskejma je to těžký, co…;) ? Vztahovačný a urážlivý… jo, k tomu některé inklinují… (odpověd: mrzí mne, že to tak vnímáš, ode mne je to skutečně jen opravdový zájem o to, pochopit tě. Těším se na tebe, jsi moje sluníčko:) ) A proč komunikujete pře Fb (sms apod.?) – nedoporučuji v tom pokračovat… tam si napište jen – myslím na tebe, miláčku, těším se na tebe :)… jiná témata STOP… Proč si bere brigády další? Nevím… byly by to hypotézy – třeba proto, že chce být unavená a chudinka… , třeba proto, že chce být oceněná za snahu…, třeba, že chce dovolenou … vím, já? ;)