anonym Personál zeptal se před 10 roky
Dobrý den, Už nevím jak řešit svojí situaci. Přijdu si, že jsem prokletá. Je mi 28 let. 7 let jsem chodila s klukem. Rozešli jsme se, protože si našel jinou partnerku. Už je to přes rok a stále nemůžu nikoho potkat. Už jsem zoufalá. Zkouším internet, rychlý rande a nikdo s kým bych si rozuměla. Do hospody, baru, disko nechodím. Přijdu si jako prokletá. Myslím, že nemám na partnera přehnané požadavky jen bych ráda bezdětného a nejlépe nekuřáka. Od toho rozchodu mi přijde, že mi něco chybí a to je asi ta láska. Do toho jsem ještě ztratila zaměstnání. Už nevím, kde hledat partnera. Člověk si přijde sám. Děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 10 roky
Milá Lenčo, chápu, že je to náročné… jak pozoruji život, některé "věci" (lásku druhého člověka a těhotenství, zdraví ?) si ze země nevydupeme… trochu můžeme ovlivnit, zda budeme milovat toho, kdo nám ji nabízí… Přesto ti píši: Nezoufej. Ber to jako výzvu, že se máš naučit být spokojená sama se sebou, být samostatná… tvořit si radost i jinak, než skrze partnerství…. rozvíjet své hobby, kamarádství… Dotvořit si kariéru… Můžete se zabývat osobním růstem na seminářích… pročistit i prokletí a jiné např.: http://www.lsvj.cz – to jsou kroky, které vám pomohou jít vztahu naproti, přesto vám ho nezaručí… Držím palce.