Dobrý den, Stala se mi taková věc, moje nejlepsi kamarádka dělala finální opravu na své bakalarce a dělala ji v našem společném pokoji a ja byla celou dobu v obýváku, aby měla klid. Kdyz jsem uz chtěla jit spat tak jsem sla do našeho pokoje a ona mi řekla: ty tu ted jako budes? A ja řekla: ze jsi půjdu lehnout a ona se naštvane sbalila a odesla do obýváku. Chapu ze byla ve stresu, kdyz druhy den bakalářku musela odevzdat, ale nemusela mi to rict jak to řekla a jeste jakým tónem. Tak jsem za ni do toho pokoje sla a říkám, jestli s tim nechce pomoct a ona ze ne a zase jakým tónem. Tak jsem ji řekla, ze chapu ze je nervozni, ale ze mi to vedle v pokoji mohla rict jinak. A ona na me, ze jsem ji měla rict, ze bych si sla lehnout a poprosit ji at jde vedle, jenže takhle by to udelala ona a tak je to správně, jenže ja nejsem ona. Tak jsem ji nepoprosila a sla si jen mlčky lehnout. Pak me začala vyhánět at jdu pryč, ze to chce mit hotové a potom mi vyčetla, ze jsem nechápající a ze jsem se nechovala jako kamarádka. Jenže v tu chvíli si nevzpomněla, na ostatní situace kdyz jsem si ji nevsimala, nabízela pomoc a vybrala jsem si den pred odevzdanim, kdy ji nemuzu nechat byt. Ted bych si prala, aby se to stalo za jiný situace, ona se se mnou po tom všem nedokáže normálně bavit a ja se u nas na byte cítím fakt blbe, ona se muze normálně bavit vedle v pokoji se svým přítelem a ja jsem v pokoji sama a přemýšlím, jaky by to bylo kdyby se to nestalo. Ja nemam pocit, ze jsem se nezachovala jako kamarádka, ja ji chapu az moc a porad poslouchám řeči kolem bakalarky furt dokola, jen jsem ten den nedokázala držet jazyk za zuby a odejit z pokoje, musela jsem si rict svoji a takhle jsem na to doplatila. Opravdu jsem se zachovala necitelne a ne jako kamarádka? Řekla jsem jen par slov a pak z pokoje odesla a prijde mi ze to zveličuje. Ano at je na me naštvaná, ale ona se se mnou vůbec nebaví a kdyz neco rekne tak hnusně a říká, ze ji nejde se se mnou bavit, ze neví jestli ji to jeste někdy půjde, jen kvuli tomu. A to ze jsem ji parkrat nechala byt at si pracuje na tom, nabízela ji pomoc a vždy ji vyslechla a jednou jsem to neudělala, blby, ze den pred odevzdanim. Proste mi neslo držet pusu. Nevim co mam delat, tolikrát jsem se omluvila, ale porad mi tvrdí ze ji v tom nechapu a nechci pochopit. Děkuji za odpověď.

Milá Lenko, ach jo. Tak to vypadá, když lidi jsou malicherní a neumí odlišovat zrna od plev, být velkorysí … Nemyslím, že neumíte být kamarádkou, píšete s pochopením a vstřícností… přála bych vám vstřícnejší spolupbydlící (vězte, že nebude mít jednoduchý život s takovou vztahovačností a urážlivostí a neschopností "odpouštět" a je otázka, zda je co) Holt se potřebujete naučit psychoenergeticky udržovat své pole čisté. Chcete-li se toto alespon pro tento případ naučit, můžeme se domluvit na setkání (základ, jak pracovat v podobných situacích se svou citlivostí) Mějte pohodové dny.