Dobrý den zamiloval jsem se do starší zeny její 40roku mne je 20 roku moc jí miluju ale ona nejeví žádný zájem slibovala mi hodně věcí jako že půjdeme spolu do bytu a ven a jak k tomu mělo přid tak mi napsala že nemůže že by ji lidi odsoudili ale když za mnou přijela tak smě mohli si maximálně povídat v její autě to bylo vše pak jsem ji zavolal ať přijede a přijela a předal jsem ji hodně drahých dárků a k tomu jsem ji dal prsten a řekl že ji miluju a ona mi řekla že mě má ráda jako kamaráde a to vše pak odjela a od té doby nejsme spolu vůbec ve spojení už nevím jak dál moc jí miluju já děkuji moc za odpoved

Milý Marko, láska nezná hranic, to je v pořádku… Jak to však vypadá, vaše vyvolená však to cítí jinak… z mého pohledu pro Vás plyne poučení, být trochu obezřetnější při budování vztahu… lásku si nekoupíte… drahé dárky nepřehánějte… Jak dál? Přijmout jako zkušenost to, že tato žena chce žít bez vás, že vás to bolí a tu svou bolest je třeba ošetřit. Uzdravení srdce je téma, které pomáhám řešit často formou řízené léčebné meditace. Můžete se ozvat mně. Ji nekontaktujte, bylo by to pro vás náročnější. Vězte, že lásku můžete prožít i s jinou ženou.