Dobrý den,také moc prosím o radu.Jsem s manželem vdaná 17 let.Než jsme se vzali chodili jsme spolu 2 roky.Po roce se nám narodil syn a vše se o točilo.Hrál automaty,platil si holky a užíval si.Doma nebyl na nas zlý ale jeho zájmy byly přednější.Nebyla jsem už pro něj žena ale pouze holka která se o vše postará.Pak jsem nastoupila do práce a oslovil me muž a me stačilo slyšet jak jsem hodná,hezká a ja měla milence.Doma jsem začala muže nenávidět.Faktem ale je ze jsme ty další léta spolu byly dál.Milování z me strany bylo pouze povinnost.Doma jsme se jinak k sobě chovali slušně.Ja přestala vnimat jeho zajmy a on si u me niceho podivneho nevšiml.V polovině toho manželství se nám narodila dcera.Muž se mnohem zlepšil začal pomáhat a byl i více doma.I tak měl své zájmy dál.Ja se snažila mu domluvit ale tohoto téma odcházel.Tak jsem zas potkala nového milence a stim jsem byla 4roky.Venku jsem dostávala lásku a oporu.Před rokem a půl jsem ale milence opustila a začala se zaměřovat na můj vztah doma. Můj muž po těch letech na to přišel ze i ja jsem někoho měla a doma bylo peklo.Pak jsme si vyčítali jak většinou byva.Prý si myslel ze ja bych to nikdy neudelala.Řekly jsme si ze uděláme tlutou caru.Řekl mi ze uz 2 roky nehraje automaty ani není neverni.9 měsíců jsem to měla nádherně lásku prostě vše.Takového jsem ho vůbec neznala.Ja se do nej opět po těch letech zamilovala a verila.No a ten závěr….pred tydnem jsem zjistila ze sice mám doma vše ale on ty zajmy ma dodnes.Přečetla jsem si ze může být nemocný a to závislostī jak na sex s jinými holkami tak to samé automaty.Ze se zavislost sex s jinými partnerkami nedokáže ubrzdit a dá se to léčit jen vůbec nevím kde…Prosím jak to vše vydite vy?Dekuji

Milá Niki, jak to vidím? Že si oba potřebujete zodpovědět otázky: Zda s tím druhým chcete být a zda si chcete dělat hezky? Po té následuje otázka? Dokážu to? Pokud na jednu z těchto otázek jeden odpovídá ne – je vhodné jít od sebe. Pokud máme 6x ano, pak je třeba vnímat realitu, jak se nám to daří… V té souvislosti je vhodné spolupracovat s manželským terapeutem po nějaký čas – z části společně, z části každý sám…. Pokud budete chtít, můžete se objednat. Přeji vše dobré a držím palce.