anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,potřebuju poradit.Je mi 15 a chodim na střední školu kdyš chodim na praxi tak sem v pohodě jenom trochu ve stresu,ale kdyš mám jít do školy je mi špatně od žaludku.i když nemám ve škole žádný problémy, nemám strch z testů..celej den ve škole si řikám že už jenom chvíli a pudu domu,ale dyš příjdu domu nemám vůbec chuť do života..kdyš se mě mamka zeptá jestli se něco děje tak já se zozbrečim i když ve skutečnosti nevim proč sem se rozbrčela..mamce sem řekla jestli by mě třeba nemohla obědnat uňákého psychologa ,ale ona mi řiká že se musim akorát uklidnit ,jenže já se uklidnit nedokážu.prosím poraďte mi co mám dělat ??nepotřebuju ňáký prášky na uklidnění??vůbec si nevim rady,nechci aby sem zvracela vždy ,když du do školy,chci aby všechno bylo jako dřív,když sem chodila na základní školu…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Terezko, mrzí mne laciná rada od tvé mámy… ty sama víš, že některé věci nejsou tak snadné, jak bychom si přáli, že to uklidnění nepřichází samo. Opravdu by bylo fajn, kdyby jsi k profesionálovi párkrát zašla. Můžeš mi napsat, odkud jsi a třeba vymysléme, kam by se dalo zajít. Prášky jsou v této situaci řešení sice snadné, ale kdyby jsi měla přístup k tomu, naučit se pracovat sama se sebou, bylo by to pro tebe přínosnější.